Change your cookie preferences
Kategórie
 
 
 
 
 
 
FAQ

 

► Ako sa môžem registrovať na stránke?

V hornej časti domovskej stránky krpci.sk prejdete na položku „Prihlásenie“ a v pravej časti vyberiete možnosť "Registrácia". Násladne pokračujete vypĺňaním údajov, ktoré je potrebné potvrdiť cez tlačidlo "Odoslať registráciu a pokračovať".


 

► Zabudol som svoje prihlásenie/heslo. Ako si ho môžem obnoviť?

Vaše prihlasovacie meno je e-mailová adresa. Ak ste heslo zabudli, môžete ho obnoviť tak, že v hornej časti domovskej stránky prejdete na položku „Môj účet“. Vyberte prihlásenie a potom kliknite na položku „Zabudli ste heslo?". Kliknutím na tento odkaz sa spustí proces resetovania. Na Vašu e-mailovú adresu obdržíte e-mail. Pri resetovaní hesla postupujte podľa pokynov v tomto e -maile.


 

►Ako zmením informácie vo svojom účte?

Prihláste sa do svojho účtu cez „Prihlásenie“ pomocou svojho prihlasovacieho mena a hesla. Tu budete môcť upraviť všetky informácie o svojom účte. Prejdite do sekcie „Osobné údaje“ a zmeňte alebo aktualizujte osobné údaje.


 

► Ako môžem odoberať newsletter?

Stačí kliknúť na odkaz v spodnej časti úvodnej stránky "Nechajte sa inšpirovať z nášho katalógu." vyplniť svoju e-mailovú adresu, a následne stlačiť "Odoslať". 


 

► Ako sa spracuvávajú moje osobné údaje?

Zásady spracovania Vašich osobných údajov nájdete v sekcii "Ochrana osobných údajov" v päte weboj stránky.


 

► Kde nájdem svoj nákupný košík s vybranými produktami?

Váš nákupný košík sa nachádza v pravom hornom rohu domovskej stránky. Keď kliknete na „Môj nákupný košík“, dostanete sa na podrobný súhrn svojho košíka.


 

► Ako viem, ktorý produkt je k dispozícií?

Produkty sú k dispozícii skladom podľa možnosti skladových zásob dostupných v krpci.sk alebo skladom dostupných u našich dodávateľov. Dostupnosť produktu je uvedená na stránke konkrétneho produktu alebo v súhrne nákupného košíka. Dostupnosť sa však môže v ten istý deň líšiť v závislosti od počtu predajov. Ak je niektorý z Vašich vybraných produktov vo Vašej objednávke momentálne nedostupný, celá objednávka Vám bude odoslaná hneď, ako budú k dispozícii všetky produkty vo Vašej objednávke. Ak sa nám nepodarí získať objednaný tovar od svojich dodávateľov, zaviazali sme sa Vás informovať čo najskôr a vrátiť Vám peniaze za položku, ak bola platba vykonaná predom. Ak boli súčasťou Vašej objednávky ešte nejaké iné produkty, v prípade ich dostupnosti Vám budú tieto odoslané.


 

► Čo zahŕňajú uvedené ceny?

Naše ceny uvedené pri produktoch zahŕňajú celkovú cenu produktu vrátane DPH.


 

► Ako si vyberiem správnu veľkosť v prípade objednávky oblečenia alebo doplnkov?

Odporúčame obrátiť sa na nášho "Sprievodcu veľkosťami", ktorý je k dispozícii v päte webovej stránky.


 

► Ako viem, či bola moja objednávka prijatá?

Po potvrdení objednávky Vám bude odoslaný potvrdzovací e-mail s informáciami o Vašej objednávke.


 

► Ako si uplatním svoj zľavový kupón?

Váš zľavový kupón si viete na Vašu objednávku uplatniť tak, že prejdete do Nákupného košíka, kde do časti "Zľavový kupón" zadáte Váš kód kupónu. Upozorňujeme, že ak nie je stanovené inak, zľavové kódy nie je možné použiť na už zľavnené položky alebo spoločne s prebiehajúcimi akciami.


 

► Kde môžem vidieť stav svojej objednávky?

Na svojom online účte v sekcii „Moje objednávky“ môžete kedykoľvek sledovať stav svojej objednávky, od jej prípravy v našich skladoch až po doručenie na adresu, ktorú ste nám uviedli.


 

► Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak máte otázky týkajúce sa zrušenia objednávky, kontaktujte nás s číslom Vašej objednávky prostredníctvom nášho kontaktného formulára


 

► Čo ak som obdržal poškodenú objednávku?

Kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom nášho kontaktného formulára.


 

► Ako Vám môžem odovzdať svoje nápady a návrhy?

Neustále sa snažíme zlepšovať. Neváhajte sa s nami podeliť o svoje nápady a návrhy prostredníctvom nášho kontaktného formulára

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia